Smokinli Berduş’tan sonra iyi geldi. Konusu itibariyle güzel, içli, yerli yerinde bir kitaptı. Betimi, tutuculuğu güzel. Konu kendi içinde dağılsa bile toplanıp öze bağlı kalınmış. Sanırım filmi de varmış, izlemeyi düşünüyorum.
Keyifli bir kitaptı. Okuruna tavsiye ederim.