Tebessüm etti. "Böyle işliyor." Saniyeler içinde ortadan kaybolacağımı hatırlayınca gülüşü soldu. "Bana ismini söyle."
"Gerek yok."
"Gerek var." Kaşlarını çattı. "Adını bilmezsem seni nasıl bulacağım?" demişti ki onu kaybettim. Bu ondan duyduğum son şey olmuştu çünkü onun olduğu yerden kaybolmuştum.
Beni tekrar görmek mi istiyordu?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Korku cezadan çok daha beterdir,çünkü ceza bellidir,ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir."