Yaşım 21.Okul hayatım boyunca bu klasigi defalarca duymuşumdur.Fakat,okuma alışkanlıgım olmadıgı için edebiyat derslerinde sınavlarda belki çıkar diye aklımızdaydı her zaman.Son 1 yıldır kitap sevdası başladı ben de.Hergün okudum okudum okudum.Bir klasik okumak beni korkutuyordu ama SUÇ VE CEZA yı elime aldıgımda,kitaba başladıgımda anladım ki; Bir şahesere başlıyorum.Raskolnikov'un psikolojisine,vicdanına, aşkına,ailesine ve can dostu razumihine tanık oldum.Kesinlikle okumadan ölmeyin ve sırf agır oldugunu düşündügünüz için korkmayın öyle birşey yok çok akıcı bir kitap kendisi.Siz de bir Dostoyevski hayranı olacaksınız.Sadece kitaba bırakın kendinizi devamı zaten kendiliginden gelecektir.İYİ OKUMALAR
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,4bin okunma