EMİR İLE HASAN’IN YÜREK BURKAN HİKAYESİ
Kitabın son sayfasını okurken inanın gözümden bir damla yaş geldi.Çok duygulu bir kitap tarif edilemez.Yazar çok iyi bir iş çıkarmış takdir edilmesi gerekiyor.
Açık konuşmak gerekirse insanın içinden Emir'e tekme tokat dalmak geliyor ama empati kurmak da gerek.Neyse biraz daha konuşursam spoiler vermek zorunda kalacagım :)
Sadece kapagını açın ve hikayeye kendinizi bırakın İYİ SEYİRLER
BİR NEVZAT BAŞKOMİSER ROMANI DAHA:)
Öncelikle Ahmet ümit'e teşekkür etmek istiyorum çünkü bize böylesine bir başkomiser ile tanıştırdıgı için.
Kitaba geçelim.Beyoglunu en güzel abisi yani nevzat beycigimiz.Tarlabaşı yani istanbulun en tehlikeli semti.Yılbaşı gecesi fırlatılan bir bıçak ile işlenen cinayet.AŞK,AKSİYON,MACERE hepsi birarada.Nevzat reyiz varsa hertürlü okunur.Aman ha ne duruyorsunuz hemen alın ve başlayın vakit nakittir...