Kitab sürükleyici ve yer yer hüzünlendiren bir anlatıma sahip .Herşeyden önemlisi öğretici bir niteliği var . Kitab hakkında tek söyleyeceğim şey hiç bişey karşılıksız kalmıyor bu dünyada . Ders niteliğinde bir eser . Kesinlikle okunmasi gereken bir yapıt . İyi okumalar ...