Vaktinden önce anlamanın
Şaşkınlığı mı
Vaktinde anlamanın sevinci mi
Ya da biraz geç kalmanın
O gereksiz tedirginliği mi
Hangisi..
Ama belli ki sonundayız her şeyin
En sonunda..
Edip Cansever
"Kendi uydurduğun bir yalanı söylemek başka bir ağızdan işitilip tekrarlanmış bir gerçeği söylemekten hemen hemen daha iyidir.." ve şöyle devam ediyordu. Birinci ihtimalde sen bir insansın ikincisinde ise bir papağandan hiç farkın yoktur..Sen kimsin insan mı papağan mı?