"Sonuçlar üzerine düşünmek,çoğu zaman aşırı kaygı uyandırarak bizi felç eder. Ok yaydan firladığında artık kontrolümüz dışındadır. Biz sadece iyi nişan alabiliriz. Bütün sonuçları kontrol edebileceğimizi sanmakla sadece kendimizi aldatırız,kontrol edebileceğimiz sadece kendi çabamızdır."
"Hele ki başkalarının duyguları hakkında karar vermek, o duyguların ne zaman, hangi şartlar altında filizlenip nasıl yeşereceğini tayine girişmek, kibirle harmanlanmış budalalıktan başka şey değil."