ŞT

ŞT
@Sevval99
10/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2017 00:00
Çok güzel öyküler vardı.Kimisi beni çok etkiledi,kimisi beni düşündürdü,kimisi ben şaşırttı,kimisi beni üzdü.Duygudan duyguya atlayacağınız bir kitap.Bazı öyküleri,evet,biraz geride kalmış diğer öykülerine göre ama bunu yazar önsözde belirtmiş zaten.Ona göre okumanız önerilir.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ŞT

, bir kitap okudu
10/10
·140 syf.··
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2017 00:00
·
2017 10. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
Hepimiz kaybettiğimiz ya da ulaşamadığımız her şey için zamanı suçlarız.Oysa zaman bir konuşacak olsa,hepimiz utanırız.

ŞT

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2017 00:00
·
2017 10. kitabı
Lev Tolstoy
8.1/10 · 1.290 okunma
Zekanın elde edilebileceği gibi,kaybedilebileceğini de görüyorsun.
Sayfa 195·Kitabı okudu