Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma,ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var,biliyorum;
Her şeyi söylemem mümkün;
Epice yaklaşmışım,duyuyorum;
Anlatamıyorum.
Orhan Veli Kanık
“Can çekişen Osmanlı İmparatorluğu ve Beyrut ile Fransa arasında yaşamı sürüklenen isyan.”
Spoiler vermiş olacağım fakat Kitabdar’ın ismini açıklarken ‘isyan’ deyişi ve bunu sorgulayışını ruhumda hissettim desem abartmış olmam sanırım..
Sevginin,vazgeçişin,kaybedişin ve bunların sonucunda insanın sürüklenip umulmadık şeyler yaşaması,daha akıcı ve anlaşılır anlatılamaz.
**********************************************
Herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap..