Her şeyi düzeltebilirim onu da kendimi de düzeltebilirim neden olmasın? Ben hayata bağlanmak için ona muhtacım o idare edilmek için bana muhtaç. Ben onu görmeden evvel hayatın manasını bilmiyordum bulamamıştım. Şimdi görüyorum ki o da bensiz yaşayamayacak. Söyledikleri doğru. En az doğru görünenleri bile doğru. Birbirimize rastlamadan önceki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş. Ne aradığımızı bilmeden aramak. Şimdi içim rahat aradığını bulan ve başka bir şey istemeyen biri gibi sükunet içindeyim. Dünyada bundan büyük bir saadet olur mu?...
Yolun iki tarafındaki ıslak söğüt ve hayat ağaçlarına düşen yağmur damlaları hafif melankolik bir tıpırtı çıkarıyor, atların kumlu yolda intizamsız izler bırakan ayakları gıcırtılı ve ezik sesler veriyordu.
Hayat karşımıza daha güzel şeyler çıkarmak için illaki iyi bir plana sahip ama bizim de bu plana destek olmamız gerekiyor
Bazen daha iyi şeylerin inşa edilmesi için eskilerin yıkılması gerekir
Ama bazen kaybettiğin şeyler gelecek kazançların garantisidir.