İlk kitabın ortalara doğru çok yavaş aktığını söylemiştim. Bu kitap daha baştan yavaş akıyor. Yavaş akmak kötü manada değil yavaşlığı bile mükemmel yazıyor yaşar ağabey. Ama maalesef çok üstünde duruyor bazı şeylerin. Serinin üçüncü kitabına geçmeyeceğim maalesef.
Memleketimden insan manzaralarının en iyi manzarası. Düşmeyi, kalkmayı, kanı, gözyaşını her şeyi iliklere kadar hissettiriyor. Ama Kemal ağabey bu kadar uzun yazmasa mıydın be, valla ortalarda çok kayboldum aynı şeyi okur gibi oldum ama vardır bir bildiğin.
OrtadirekYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 20183,490 okunma