Özgürüm çünkü. “Adın nedir senin?” diye soruyorlar. Bir adım olduğunu sanıyorlar. Oysa yoktur adım. Hepsini attım; ne adım vardır ne yurdum. Ben varım yalnız. Adın nedir? İnsan.”Kaç yaşındasın?” Saymadım. İstesem de sayamazdım zaten. Her zaman vardım, her zaman da var olacağım çünkü. “Anan, baban kim?” diye soruyorlar. Tanrı’dan bir de toprakdan başka ne anam ne babam var, diyorum. Tanrı babam, toprak anamdır. “Çarı sayıyormusun?” diye soruyorlar. Niçin saymayayım? O kendine göre çar, ben de kendime göre çarım. “Seninle konuşulmaz” diyorlar. Benimle konuş diye yalvarmadım zaten sana diyorum. Canımı sıkıyorlar.