Shahsanam

Shahsanam
@Shasha29
“Bizi aşağı çeken hep en yakın dostlarımız değil midir?”
1000k
Reklam
"𝑪̧𝒆𝒌𝒕𝒊𝒈̆𝒊 𝒂𝒄ı𝒍𝒂𝒓 𝒚𝒖̈𝒛𝒖̈𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒅𝒖̈𝒏𝒚𝒂𝒅𝒂 𝒌𝒊𝒎𝒔𝒆𝒚𝒆 𝒈𝒖̈𝒗𝒆𝒏𝒆𝒎𝒆𝒛 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒍𝒆 𝒈𝒆𝒍𝒎𝒊𝒔̧."
Sayfa 161 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, XVIII. Basım·Kitabı okudu
Alıntı
“Keşke kalbim olmasaydı, çok acıyor,"
Sayfa 255 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Ps: xilaskara ehtiyac yoxdu. O içimizdə bir yerdədir.
Batan gəminin kapitanı kimi idim. Sərnişinlərin hamısı ümid dolu gözlərini mənə dikmişdilər. Amma özüm gəmimdən də çox sınmışdım. Bir nicat qayığına ehtiyacım var idi. Məni uzaq bir yerlərə aparacaq xilaskar qayığa.
Bu iğrenç hayvanın tam bir insan şeklinde olduğunu görmekle duyduğum dehşet ve hayreti anlatamam.
Reklam