Shva

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dediğiniz biri var mı hayatınızda?
Onu tanıdığım için ger­çekten çok şanslıyım.
Sayfa 22 - Pegasus Yayınları, 9. Baskı, Haziran 2018.·Kitabı okudu
Psikoloji
Shva
Kendim
Ne Dersiniz?
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?"
Sayfa 180 - Arkadya Yayınları, 9. Baskı, Haziran 2014.·Kitabı okudu
Edebiyat
Shva
Aniden kaybetmek, yavaş-yavaş kaybetmekden daha zordur. Aniden olunca kafandaki sorular artar. Yavaş-yavaş olunca farkında olmasanda alışmış oluyor insan.
Neyseki yaslanabileceğim kitaplarım var ve ben bu yüzden çok şanslıyım.😌
Shva
❤️‍🩹
afedersiniz ben kedi fotoğrafçısıyım, duruşunuzu çok sevdim. bir fotoğrafınızı çekebilir miyim?
Shva
Çok güzel ama❤️