Sihirbaz

Sihirbaz
@Sihirbazzz
"İçi ne kadar doldurulursa doldurulsun, yine de hafiftir hayat. Çünkü altı deliktir. Delikse ölümdür! Bütün kazançlar bu delikten kayıp gider”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında civarda okyanusa açılan pencereleri olan bir ev bulup yıllarca hiçbir şey yapmadan da oturabiliriz. Ve üstelik kaçınılmaz sonumuz olan zihinsel ölümümüze de büyük yardımcı olur... Ama biliyorum, izin vermeyecek insanlar rahatça kendimizi yok etmemize. Arkadaş olacaklar, aşık olacaklar. Sırdaş kesilecekler başımıza. Robinson'un bile yanına Cumayı veren dünya, üzerinde yaşayan bütün insanları tanıştırma gibi hastalıklı bir saplantıya sahipken uzak kalmamız çok zor olacak gündüzün ve gecenin seslerinden...
“Hiç bir yeri, bir gün dönmek için terk etmedim”
Aşklar…
Aşklar da imparatorluklar gibidir, üzerine dayandırıldıkları düşünceler un ufak olduğunda, onlar da silinir giderler…
“İyi özelliklerimiz, bize kötü özelliklerimizden daha fazla zarar verir hayatimizda”