“Bir ömür böyle geçmez ah ile
Ağlasan da gülsen de nafile
Sen dursan da yürür bu kafile
Beni yanlış anlama şikayetim yok ama
Ben aşkı böyle bildim gel merhem ol yarama”
Kolaydır inanmak kadar inanamak da .
İster sal kendini dünyaya, ister kal yanımda.
Her şeyden öte öyle sevdim ki ben seni
Yoluna baş koymak diyoruz
Biz barbarlar buna ..
Ben seni hep sevgilim ben seni hep
Yüzünden geçen dalgalardan okudum.
Gözlerine sevgi okudum ellerine şefkat okudum
Annen seni inkar etmişti
Aldım etime dokundum.