Rxginvgk

Rxginvgk
@Silannyucel
Tadımız yok çünkü olmamız gerektiği gibi değiliz.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hala hayatta oluşumun üzüntüsünden ağlıyordum neredeyse
1000Kitap
Şüphelerimizin bedelini şüphelendiğimiz şeyi bularak ödüyoruz
1000Kitap
Zaman diye bir şey yok... Ama saatler yinede lazım. Çünkü insan ölçemezse boşlukta kaybolur, yaşamayı bile hatırlamaz.
Sayfa 77 - Destek yayınları
Alıntı
Kusursuzca kusurlu bir dünya karşısında aciz, bekliyoruz. Bizim içimizde olan, başkalarında da var, sadece fark edilmeyecek yerlere konmuş.
Sayfa 440 - Aylak adam yayınları
Edebiyat