İbrahim Maltu

" Ölüm gerçekten sıradan ve normal bir şeydi de acaba biz mi abarttık onu, olağanüstü bir hale getirdik? Ölüyor işte insanlar , bolca hem de. "
Reklam
Yasaya saygı ancak yasa saygınsa anlamlıdır.
Hukuk
"...Zalimler kendilerine direnen herkesi toprağa gömerken onların birer tohum olduğunu düşünmezler..."
Hukuk
-Derler ki; adamın biri, müslüman mezarlığına ölü bir köpeği defnetti. Görenler onu, zamanın kadısına şikayet ettiler. Kadı adamı çağırdı ve işin doğrusunu sordu. Adam: -Doğrudur, öyle yaptım, çünkü; köpeğin bana vasiyeti böyleydi, onun vasiyetini yerine getirdim, dedi. Kadı: -Sen bizim aklımızla alay mı ediyorsun diye çıkıştı. Adam: -Hayır efendim, aynı zamanda bana, kadıya da 10.000 dirhem vermemi vasiyet etti. Bunu duyan kadı: -Rahmetli köpeğin ölümü bizi fazlasıyla üzdü, dedi. İnsanlar, kadının değişen bu tavrına hayret ettiler. Kadı onlara dedi ki: -Bu durum sizi hayrete düşürmesin, bu köpeğin geçmişini araştırdım, Ashab-ı Kehf köpeğinin soyundan geldiğini keşfettim. *** ülkemizde yasanılanları ne güzel özetliyor.
Hukuk