📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer bütün insanlar müzik öğrenseydi, birbirimizle daha uyumlu olmaz mıydık? Dünya ebedi barışa kavuşmaz mıydı? İster aile meselelerinde, ister devlet işlerinde veya askeri işlerde olsun, bir insan hata yaptığında şöyle demezler mi? "Falanca kişi şu işte yanlış adım attı."
İçelim, sevgili dostlar, içelim
Akıp giden zaman elverdiğince.
Elimizden geldiğince
Günümüzü gün edelim.
Aşınca kara ırmağı,
Elveda şarap, elveda sevgi.
Hep içmeli, hiç durmamalı;
Sonsuza dek içilmez ki.
Bırak aptallar düşünsün
Hayatın anlamını.
Bizim felsefemizde
Saadet şişede saklı.