Sanırım bize korkuyu öğrettiler sonunda .Sistematik bir cehalet sistematik bir şiddetle öğretti bunu. Küçümsediğimiz aptallık öğretti.Birdenbire değil elbette ama sanki birdenbire yapayalnız kaldık .Kendi yaramızın başkasında kanadığını göre göre sadece kendi yaramıza inandık, başkası adı üstünde başkası idi işte. Oysa bizim ilk hayat bilgimiz merhamet duygusuydu ,insanın acıları ile insan olduğuydu insanın haysiyetiyle insan olduğuydu ve insanları birbirine bağlayacak olan en güçlü en soyluduyguydu acı,bir yabancılaşma ki insan olmanın bütünerdemlerini hepimizin kalbine gömdüSanırım daha ineceğimiz kötülük çukurları var!
Şükrü Erbaş
...
işte kılıçtan keskin ve zindanlardan derin gözlerin.
Tarifinden acizim ben bu güzelliğin, bilmiyorum Lara ben kimin şairiyim?
...
Fatih Buhara Benzek