📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşin kolayına kaçmadım
Uğruna ölmedim yani
Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep
Sen bunu da bilmedin
Ben bir bakışına bin anlam yükledim
Sen aşka kestirmeden gittin
Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma
Şimdi gidiyorsun
GİT
Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden
Bütün ışıklarımı söndürüyorsun...
Daha fazla kırılmamak adına etrafıma ördüğüm yüksek duvarlar, üzerime çöktü.
Gidip birilerini öldürmek, birilerine küfür etmek ve birilerine sımsıkı sarılmak istedim.
Bağırmak istedim, sonsuz acımı!
Bir caddenin ortasında hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim.
Gırtlağıma parmak sokup içimde biriken nefretleri kusmak istedim.
Özür dilemek istedim birilerinden…
Bu içime kapanmışlığımın zincirlerini kırmak istedim.
Güçlü gözükmek değil, güçlü olmak istedimm