Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasip denen şeyi anlamış değilim. belki de yıllarca beklemektedir bu anlamama inadım. Usandım belki veya yoruldum. "Hiç bir şey yapmamak" bir yerden sonra insana "hiç bir şey yapmamak tercihini" benimsetir ve aşikârdır ki her ne kadar çabalarsam çabalayayım hiç bir şey yapmamaya çekiliyorum. Oysa sussam ve beklesem ne iyi olur... fakat dayanamam, bu - Rahmetli Ahmet Arif'in de dediği gibi- müthiş bir zorluk. Ama asıl zor olan bu değil, asıl zor olan anlamı, çünkü bir anlamı yok.
Niye bu kadar bekliyorum der insan kendi kendine. İyi şeyler birdenbire olur, bu kadar bekletmez insanı diyor Oğuz Atay.
Acaba netice iyi değil mi? beklediğim ve suskunluğum faydasız mı?