sel

Aslında kimse,onu yaşarken hayatının en mutlu anını yaşadığını bilmez.
Sayfa 72
Reklam
Hikayemin başladığı ana kadar silik,cansız bir hariciye memuruydum.Yazdığım hikaye benden çok sevdiğim insanların hayatına aittir.Fakat ben de onların arasında yaşıyorum ve kendi hayatım, onların hikayesiyle başlıyor.
Sayfa 15
Artık sevmediğimiz kişilerin duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şey vardır.
Sayfa 114
Basil,aşkımı şiirde bulup eşimi Shakespeare'in oyunlarından seçmekle doğru bir iş yaptım değil mi?Konuşmayı Shakespeare'den öğrenen dudaklar gizlerini benim kulağıma fısıldadılar.Rosalind kollarını benim boynuma doladı;ben Juliet'i ağzından öptüm.
Sayfa 99
Deneyim denen şey etik yönden bir değer taşımıyordu.İnsanların hatalarına verdikleri bir addan ibaretti.
Reklam