Sjsnsj

Sjsnsj
@Sltnnr_
- Bu gece günceme yazacağım. + Neyi? - Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini.
Reklam
Nefes al biraz, gülümse Allah aşkına. Yaşadığını bilmek istiyorum bu dünyada. Konuş ne olur konuş... Gözlerine inen yolları aç bana. Hiraizerdüş, Adam
Anladım mana yok acıdan başka, Akşamın kör karanlığı vursun alnıma.
Yeter ki sen beni hiç yazmayacağım bir romanın kollarına atma.
Konu yalnızca unutmak değil, çok daha ötesi. Çünkü insan unuttuğuyla yeniden tanışabilir.