Sjsnsj

Sjsnsj
@Sltnnr_
Çocuksun sen, büyümek yakışmazdı hiç  Gülüşünün kokusuyla yeşerdi bu elma ağacı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üşüyorum ben.  Zemheri de uzadıkça uzadı  Seni baharmışsın gibi düşünüyorum 
"...sen beni öpersen belki de ben fransız olurum şehre inerim bir sinema yağmura çalar."
Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz Hasan Hüseyin Korkmazgil, Akarsuya Bırakılan Mektup
Güneşi özledim, sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım... Fesleğenin gölgede yaşayamayacağı gerçeği.