Sem

Acaba dünya kendiliğinden mi bu kadar kederli, yoksa dünyayı bu kadar kederli yapan onun kederi mi?
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlığı, çaresizliği, derdi, elemi, kederi, hüznü, özlemi, tutkuyu, aşkı, sevdayı anlatan sayısız stran’ı, çirok’u belleklerinde taşıyan dengbej ile çirokbej’leri, karanlık gecelerine renk katıyor, süslüyor, kara bahtlarına, yalnızlık çeken ruhlarına ışık düşürüyor, yaralı yüreklerine merhem oluyorlar.
Edebiyat
Bu dünyanın içinde var olan, unutulmuş bir başka dünyada yaşıyorlar. Varlıklarından başka kimin haberi var ki?
Edebiyat

Sem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·75 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 59. kitabı
Grigory Petrov
8.6/10 · 7,8bin okunma

Sem

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.·
24 saatte okudu
·
2020 58. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
7.9/10 · 28,2bin okunma