Sena

Seyahat etmek, hele çok iyi anlaştığınız bir insanla olursa, bir zevktir, neşe kaynağıdır. İnsan rahat rahat gevezelik eder.
Reklam
Ama, hata ya da günahlarını bilmeyen bir insan tam bir insan olabilir mi?
5/10
·140 syf.··
2021 11. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2021 22:55
Kitabının önsözüne "İyiyi kötüden ayırmak külfetini okuyucuya bıraktığım için özür dilerim." yazacak kadar ince düşünceli bir yazar. Sabahattin Ali okumayalı neredeyse bir yıl oluyor. Yazarın çoğu eserinde olduğu gibi bunda da dili kullanış biçimi muazzam özellikle yeni kelimeler öğrenmeyi seviyorsanız da ayrıca zevk alacaksanızdır. Bu eseri öykülerden oluşuyor, hepsinden aynı tadı almak bence mümkün değil. Aşka aşık bir kadın olarak ne yazık ki Sabahattin Ali'nin hikayelerinde boğulduğum anlar oluyor. Aşkı, sevgiyi tanımlayışı, kurguladığı karakterler üzerinden ele alış şekli çok derin geliyor sanırım ve bu durum biraz akıcı okumayı engelliyor diye düşünüyorum. Yazarın bu eseri mutlaka okuyun diye tavsiye edeceklerim arasında yer almasa da okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma

Sena

, bir kitap okudu
5/10
·140 syf.··
10 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
Öyle anlar olur ki, insan, çok cüretli denebilecek şeylere bile kalkar, hiç akranı olmayanlara bile hücum eder; fakat hücum edeceği şeyin yalnız bir fikir görünmez bir kuvvet, bir "Tesadüf" olması, onu yerinde oturmaya mecbur eder...