Snow white

Snow white
@Snow_white
Hem zaten sevdiklerime verebileceğim en değerli hediye daha mutlu bir ben değil mi?
Kamu yönetimi
Üniversite
Yaşayan birine sor
9 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
-Xururuca!-Ne var?-Ağlamak kötü bir şey mi?-Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala.Neden sordun?-Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Reklam
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda...
dünyada bir tek insana inanmıştım. o kadar inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. ona kızgın değildim. ona kızmama, darılmama, onun aleyhinde düşünmeme imkan olmadığını hissediyordum. ama bir kere kırılmıştım. hayatta en güvendiğim insana duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.”

Snow white

, bir kitap okudu
4/10
·128 syf.·
2017 2. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma

Snow white

, bir kitap okudu
8/10
·164 syf.·
2017 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
Reklam