Nietzsche de babaannem de kabirlerine yalnız girdiler; her şeyi arkalarında bırakarak. Nietzsche, "Ben varken ölüm yok, ölüm varken ben yokum," derdi. Babaannemse, "Ben varken her daim ölüm var, ölüm varken ben her daim var olacağım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ebu Derda (ra) şöyle buyurmuştur:
Bir kez yazıklar olsun o kişiye ki, hiçbir şey bilmemektedir! Yedi kez yazıklar olsun o kişiye ki, bilir, fakat bu bilgiyle amelde bulunmaz.