Sofia

Puan vermedi·60 syf.·
2025 2. kitabı
Yine bir Stefan Zweig klasiği. Dilini çok akıcı buluyorum. Konusuna önyargılı davransam da etkileyici bir kitaptı tavsiye ederim. Kısacık bir gecede bitecektir.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Beni babam gibi sevemezsin ama, geleyim.”
Edebiyat
Keşke duyguları yaşamak bu kadar zor olmasa
“İnsanları sevebilmek, onlarla baş edebilecek yöntemleri geliştirebilmeyi gerektirir. Bunlar savunma yöntemleri değil, kendimizi dürüstçe ve açık bir biçimde yaşayabilme yürekliliğini gösterebilmektir.”
Ah Zweig yine yaptın yapacağını!!
“Bu geçiştirilmiş satırları okur okumaz, gazete sayfalarının arkasından ay beyazlığında bir yüzün parlak gözlüğüyle bir hayalet gibi bana baktığını hissettim.”