Bu yüzden, sanıyorum ki, pişmanlık yaptığımız bir kötülükten değil, kendimizi suça eğilimli bulmamızdan kaynaklanır. Bedenin üst yanı eğilip öteki yanına bakar, yakışıksız bulur onu, iğrenir. İşte pişmanlık diye buna derler
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitaba internette kitap araştırırken rast geldim. Kahramanın hayatını onun dilinden anlatan kitap, iç sesleri ile hepimizin ortak duygularını temiz ve prüzsüz şekilde anlatıyor. Duygu betimlemesi olarak okuduğum en iyi kitaplardan biri. Kitabın tek olumsuz yanı yaklaşık 500 sayfa olmasına rağmen çok az parçaya ayrılmış olmasıydı.