-Öldü hayatı yok yere harcandı gitti
-Zekâca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. Asil heyecanları olan bir insandı. Ama hiçbir şey yapmadı.
-Niçin? Ne yüzden?
-Ne yüzden mi?.. Oblomovluk!
-Oblomovluk mu? O da ne demek?