Meftun

Herşeyden biraz kalır diyordu hayat . Kavanozda biraz kahve Pakette birkaç sigara İnsanda biraz acı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niceleri kendi zincirlerini çözemezler de, dostlarının azatçısıdırlar. Kendi alevinle yakmaya hazır olmalısın kendini: Önce kül olmadan nasıl yeni olabilirsin ki? Zerdüşt Böyle Diyordu
1000Kitap
-Öldü hayatı yok yere harcandı gitti -Zekâca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. Asil heyecanları olan bir insandı. Ama hiçbir şey yapmadı. -Niçin? Ne yüzden? -Ne yüzden mi?.. Oblomovluk! -Oblomovluk mu? O da ne demek?
Sayfa 619·Kitabı okudu
Dost
"Belki de hayata bu kadar güvenle yürümesi, yanı başında inandığı bir dostu bulunmasından, adımlarını onun sağlam adımlarına uydurmasından geliyordu."
Sayfa 234·Kitabı okudu
Edebiyat
"Beni alıp tekrar karnına soksan bile koruyamazsın Anne !"