Benim sevgili Ottlam,sıkıntılarla ilgili yazdıklarımda o kadar ciddi değildim elbette,iyi bir kafada sıkıntı olmaz,kötü bir kafa ise sıkıntılardan asla kurtulmaz.
Susmanın kendisine çok büyük bir yarar sağlayacağı bir anda,sanıktan özü sözü bir ,doğru sözlü biri olması istenmektedir.Yasalarla insanın doğal duygularının çatışmasıdır;bu.
Sanki insan,kendi yıkımına katkıda bulunmak ödevi üzerine ant içebilirmiş,yararları söz konusu olduğu zaman,sanki insanların büyük çoğunluğunda din susmazmış gibi.