"İnsan çocukken her şeyin merkezi oluyor. Her olay onunla ilgili. Başka insanlar mı? Onlar konuşmak için sunulmuş hayaletler sadece. Ama büyüyünce yerini buluyorsun, kendi boyut ve şekline bürürnüyorsun. İçinden bir şeyler başkalarına aktarılıyor, başkalarından bir şeyler sana. Eskisine göre kötü ama aynı zamanda daha iyi."