Duygularımızı yalnız ölümün uyandırdığına dikkat ettiniz mi? Bizden yeni ayrılan dostlarımızı ne kadar severiz değil mi? ..... Ama biliyor musunuz niçin ölülere karşı hep daha dürüst ve daha cömertiz? Nedeni basittir. Onlara karşı YÜKÜMLÜLÜĞÜMÜZ yoktur!!!!!
Doğruluk duygusu haklı olmanın verdiği doyum ,kendini değerlendirmeninsevinci, bayım bizi ayakta tutan ya da ilerleten güçlü zembereklerdir. Tersine, insanları bundan yoksun bırakırsanız, onları ağzı köpüren köpeklere çevirirsiniz.