Eda gök

Eda gök
@Starfire0
Kendini olduğundan az göstermek tevazu değil, budalalıktır; kendine değerinden az paha biçmek korkaklıktır, pısırıklıktır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın ah u zar ile doldurduğu bir kalb, yine hayatın kırdığı birisinin istihzarından yüksünecek değildi ya.
Hayat ve İnsan
Kocasının kalbinde yeniden ateşin yanması için onun bir başkasını sevmesine bile razıydı.
Sevgi
Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Alıntı