Eda gök

Eda gök
@Starfire0
Hakikaten şu insanlar pek müziç varlıklardı. Kendi akıllarının üstünlüğüne inanarak başkalarına öğüt vermekten vazgeçmiyorlar. Fakat kendi gülünçlüklerini zavallılıklarını da bir türlü idrak edemiyorlardı.
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Eda gök

, bir kitap okudu
10/10
·496 syf.·
27 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2023 17:08
·
2023 19. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma
Hayat güzel değildi; ağzında acı bir tat bırakıyordu.
Sayfa 483 - Can yayınları·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Aşk, yayımlanmış kitaplar ve şöhretten beslenecek kadar berbat bir şey mi ?
Sayfa 471 - Can yayınları·Kitabı okudu
Aşk
Çaresizlik içinde kıvranıp açlıktan kırılırken hiç kimsenin onu yemeğe davet etmediği o günleri hatırladı. Yemeğe esas o zaman, boğazından lokma geçmediği için halsiz düştüğü dönemde ihtiyacı vardı. İşin içindeki paradoks da buydu. Yemeğe ihtiyacı olduğunda kimse yardımına yetişmemişti ve şimdi, yüz bin öğün yemek satın alabilecek durumdayken, iştahını yitirmişken sağdan soldan yağmur gibi yemek daveti yağıyordu. Ama neden? Bunun adaletli bir yanı olmadığı gibi, buna değer bir şey yaptığını da düşünmüyordu. O farklı biri olmamıştı. Yaptığı tüm işler o dönemde bile bitirilmiş yazılardan ibaretti.
Sayfa 451 - Can yayınları·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı