Le rouge et le noir

Le rouge et le noir
@Stlcndhl
Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.
Tuhaf bir kaprisle, "Ninni söyle bana," dedi. "Uyumak istiyorum. Bir kâbus gördüm, unutmak istiyorum."
Sayfa 206·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Umudumuz yok, ama taşıyoruz daim isteği.”
Sayfa 45
"Sen Tanrı'nın haklı övüncü Beatrice, Neden yardım etmezsin seni sevene, Senin uğruna ahmak kalabalıklardan vazgeçene? Duymaz mısın gözyaşlarındaki elemi? Görmez misin savaştığı ölümü, Boğulduğu deniz kadar zalim nehri?"
Sayfa 37

Le rouge et le noir

, bir kitap okudu
9/10
·264 syf.·
8 günde okudu
·
2026 24. kitabı
Yu Hua
8/10 · 4.424 okunma