Le rouge et le noir

Le rouge et le noir
@Stlcndhl
Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.
Tuhaf bir kaprisle, "Ninni söyle bana," dedi. "Uyumak istiyorum. Bir kâbus gördüm, unutmak istiyorum."
Sayfa 206·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir şey ne kadar mükemmelse, O kadar fazladır ıstırap da zevk de.”
Sayfa 61
“Sevgi ki azat etmez sevmekten sevgiliyi, Onun güzelliğiyle çekti raptetti beni, Ve hâlâ tek etmedi gördüğün gibi.”
Sayfa 55
“Hayattan ayrılmalarının sevda olmuş sebebi.”
Sayfa 54

Le rouge et le noir

, bir kitap okudu
8/10
·44 syf.·
2026 25. kitabı
Pierre de Marivaux
7.4/10 · 1.566 okunma