Le rouge et le noir

Le rouge et le noir
@Stlcndhl
Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.
Bir hatadır oldu; yaşıyorsun- bunu gizleyeceğine, niye ortaya çıkarmak için didiniyorsun?
Sayfa 78·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eksikliğini ve acısını çektiğim tek şeyse, bu. Düşlerimin, hayallerimin bile ne olduklarını bilememek...
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat Felsefe- Düşünce
Güvendiğim tek şey bir gün ölecek olmam.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Tanımakla görevlendirildiğim kişi ben miyim?
Sayfa 48·Kitabı okudu
Tüm enerjisini hayallerle tükettiğinden olacak, geriye bir şey kalmıyordu. Yükselmek için yekindikçe bulunduğu çukuru derinleştiriyordu. Bildiği tüm renkler gri, koyu kahverengi ve sarıdan ibaretti(yenilginin tüm renkleri). Bildiği tüm kokuysa,yanık kokusuydu. İnançsızlıktan ve cesaretinden dolayı hiçbir şeyden, hiç kimseden kaçamıyordu- hep ortalıktaydı,en orta yerde...
Sayfa 31·Kitabı okudu