Le rouge et le noir

Le rouge et le noir
@Stlcndhl
Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.

Le rouge et le noir

, bir kitap okudu
9/10
·96 syf.·
2025 51. kitabı
Namık Kemal
7.8/10 · 1.180 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir hatadır oldu; yaşıyorsun- bunu gizleyeceğine, niye ortaya çıkarmak için didiniyorsun?
Sayfa 78·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Eksikliğini ve acısını çektiğim tek şeyse, bu. Düşlerimin, hayallerimin bile ne olduklarını bilememek...
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat Felsefe- Düşünce
Güvendiğim tek şey bir gün ölecek olmam.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce