Yaşanılan şu küre üzerinde onca menfaatin içinde menfaat ile yaşamanın sa ne olduğunu öğreniyor insan; ister istemez.
Dolayısıyla ne ile mutluysam onu yaşıyorum. Ve yaşanılası oyunumda var olmayacakları da tutmuyorum.
İnsan insan ile mutlu olduğu sürece vardır. Yoksa birkaç oyuncak arabasını veya bezbebeklerini bavuluna koyup gider.