Hmmmm ...Ben dışarıdan nasıl duruyorummm??? Yorumlarda benim hakkımdaki düşüncelerinizi de yazar mısınız ? İyi bir şey yazmak zorunda değilsiniz eleştiriye açığım . Ama yapıcı olursanız daha iyi olur... Görüldü atmasanızz???
Hmmmm ...Ben dışarıdan nasıl duruyorummm??? Yorumlarda benim hakkımdaki düşüncelerinizi de yazar mısınız ? İyi bir şey yazmak zorunda değilsiniz eleştiriye açığım . Ama yapıcı olursanız daha iyi olur... Görüldü atmasanızz???
Doğu'daki insanların Tanrı ile ilgili imajları, dünyayı tepeden idare eden bir yönetici biçiminde değil, her şeyi içeriden kontrol eden bir ilke olarak ortaya çıkmıştır