Sude D.

Sude D.
@Sudenediyo
Kendine münhasır
Ve ben
Hmmmm ...Ben dışarıdan nasıl duruyorummm??? Yorumlarda benim hakkımdaki düşüncelerinizi de yazar mısınız ? İyi bir şey yazmak zorunda değilsiniz eleştiriye açığım . Ama yapıcı olursanız daha iyi olur... Görüldü atmasanızz???
Duygu ve Düşünce

V

@saniser1
·
Dışardan nasıl bir izlenim veriyorum, yazar mısınız merak ettim.
1000Kitap
Sude D. isimli okura yanıt verildi
Sude D.
Prenses 27 eriyorum bende sanaaa
Reklam
Ve ben
Hmmmm ...Ben dışarıdan nasıl duruyorummm??? Yorumlarda benim hakkımdaki düşüncelerinizi de yazar mısınız ? İyi bir şey yazmak zorunda değilsiniz eleştiriye açığım . Ama yapıcı olursanız daha iyi olur... Görüldü atmasanızz???
Duygu ve Düşünce

V

@saniser1
·
Dışardan nasıl bir izlenim veriyorum, yazar mısınız merak ettim.
1000Kitap
Sude D.
Bütünleştirici, arkadaş canlısı ve çok güzel bi kız olarak görüyorumm🎀
Neden acaba ?
Ancak bir yandan da içimde ona karşı bir sevgi ve hayranlığın, hatta bir tapınma isteğinin doğduğunu hissediyordum.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Alıntı
Sude D. isimli okura yanıt verildi
Sude D.
Naz kitapi.social