Othello içerdiği ve aktarmak istediği duygularla beni çok etkileyen bir kitap oldu. Kitabın önsözünde aslında zaten hikaye anlatılıyordu. Ama yine de bu benim kitaba karşı olan merak ve isteğimi değiştirmedi. Ancak bu sizin okuma hevesinizi kıracak bir durumsa, başındaki yazıyı kitabı bitirdikten sonra okumanızı tavsiye ederim.
Bunun dışında kitapta kıskançlık, hırs, haset, aşk gibi birçok unsuru görüyoruz ve bütün bunlar size çok güzel bir şekilde hissettiriliyor. Aslında ne olacağını tahmin etseniz, bilseniz bile merak unsurunuz sonuna kadar devam ediyor. Benim genelde yazardan beklentim, kitaptaki duyguları bana da hissettirebilmesi, ayrıca metnin akıcılığının da korunmasıdır ve Othello bunların ikisini de bulabildiğim kitaplardan biri oldu. Yazarın zaten okuduğum hiçbir kitabı beni hayal kırıklığına uğratmadı ama Othello diğerlerinden bir tık daha önde oldu benim için. Bu sebeplerden dolayı kitabı gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar dilerim.