O kadar duygulandım ki bu romanı okurken..
Bir kadının çaresizliği mi desem aşkın hep tek kişilik olması mı desem bilemedim.
Mektubun başında tek bir hitap vardır: "Sana, beni asla tanımamış olan sana". Kadın büyük tutkusunu hep bir "bilinmeyen" olarak, yani tek başına yaşamaya razıdır, bu aşk öyküsünde "taraflar" değil, sadece tek bir "taraf" vardır. Böylesine, gerçek anlamda aşk denilebilir mi?bilemiyorum işte'!
Zweig okurunu, insan psikolojisinde eşine pek rastlanmayan bir yolculuğa davet ediyor. Bu yeni yolculuğun sonunda "mutlak aşk" kavramının şimdiye kadar bilinmeyen kıyılarına varmayı amaçlamış olması da bir ihtimal!
Herkesin severek okuyacağına eminim.
Şimdiden iyi okumalar dilerim.#1k ailesi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kuyucaklı Yusuf Türk edebiyatının belki de en romantik kahramanıdır. Hayatın ve insanların zalimliği karşısındaki naif duruşu ile bir yandan trajik bir sona ilerlerken, bir yandan da yaşadığı lirik aşk hikayesinin kahramanı olarak edebiyat tarihinde yerini almıştır.Heyecanlı, okudukça insanı içine çeken bir romandı.Severek okudum, herkesin de severek okuyacağına inanıyorum.İyi okumalar 1k ailesi.
Çok beğendiğim bir roman.Herkese şiddetle öneriyorum.Hem insana farkındalık katıyor, hem de hayata bakış açınızı etkiliyor..............Herkese iyi okumalar