Winston Smith

Winston Smith
@Suheylll
Mütiş oldu gerçekten
Öğrenci
Üniversite
İstanbul
14 Kasım
6 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Winston Smith

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2020 14. kitabı
·
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,3bin okunma

Winston Smith

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2020 13. kitabı
·
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma
Dinle öyleyse patron: Tanrı bir sabah, cinleri başına uyanmış halde toplandı. 'Ben ne biçim Tanrıyım ki,' dedi , 'vaktimi geçirmek için, bana günlük yakacak ve küfredecek insanlarım yok ? Baykuş gibi yaşamaktan bıktım artık! Tuuh!' Avuçlarına tükürdü, çamur yaptı, iyice yoğurdu; küçük bir insan yapıp güneşe bıraktı. Yedi gün sonra aldı, pişmişti. Tanrı ona bakıp güldü: ' Hay şeytan alsın beni!' dedi. ' Bu düpedüz domuz be ! Başka şey istiyordum , başka şey oldu. Hapı yuttum, ama oldu bir kere...' Sonra, ensesinden yakalayıp bir tekme attı: ' Hadi bas! ' dedi. 'Git başka domuz yavruları da yap. Dünya senindir; yürü! Biir, iki, maarş!..' Fakat o domuz değildi iki gözüm. Başında fötr şapka, omuzlarına rastgele atılmış bir ceket, ütülü bir pantolon ve kırmızı tüylü çarıkları vardı. Belinde de, - ona şeytan vermiş olmalı- üstünde, ' Seni yiyeceğim ! ' yazılı, bilenmiş bir Laz bıçağı taşıyordu...Bu insandı; Tanrı öpsün diye elini uzattı ona, ama insan, bıyığını burarak dedi ki: 'Yol ver be moruk, geçeyim!'
Sayfa 182
Felsefe