Sükût

Sükût
@Sukutu_lazim
..."Sevgi ile parlayan yüzlerle varılması gerek ilahi huzura. Sevgi zahirde ölüm, batında doğuştur bu yüzden, ve sevgi hem cevher hem arazdır....
Sayfa 13
Edebiyat
Reklam
"Benim gözlerim onu aramakta; oysa o göz bebeğimin içinde. Benim kalbim ona karşı özlem içinde; oysa o benliğimi kaplamış durumda."
Sayfa 29 - Ahsen yayinlari
Edebiyat
Dedim ya işte, bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?
Edebiyat
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebepte yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felâket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Edebiyat