Bütün bu anılarımı tekrar tekrar canlandırdığım için tüm çocukluk anılarım zihnimde öyle acı verici bir yer kaplıyor ki, geçmişte yaşadığım o anları daha sunmuş gibi damarlarımda dolaşan kanmış gibi hissediyorum.
İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkan yoktu; çünkü en inandığım, en güvendiğim insanlara aldanmıştım. Başkalarına emniyet edebilir miydim?