İnsanları da yok etti bilinç altım,inanabiliyor musun? İyi olmadığımı kimseye kabul ettiremedim . Kötü hissetiğime kimseyi inandıramadım. Keşke hislerin rengi olsaydı,rengimin değişimini görür inanırlardı bana, ama en çok sen inanırdın. Ve şimdi sen de yoksun . Artık kimse inanmaz…