İnsan, başqalarının gözünde yaratdığı ve ya yaranan yanlış portretlere esir olduqca, öz ruhunun seslerini – sevgisini, üsyanını, qorxusunu, şübhesini – susturmaq mecburiyyetinde qalır.
İnsanlar var ki ruhları süni sessizliye mahkumdur
Niye? Çünkü yanlış anlaşılma qorxusu var- ruhundakı her şeyi - sevgini üsyanı egonu şüpheni susdurmaya mecburdur
İnsan özünü kenar baxışlardan özgür hiss etmedikce her zaman başqalarının gözündeki yanlış portretin acısını hiss edecek-
Kafka deyir- insan yalnız başqalarının gözünde yaşadığı qeder susur - bu sükut qorxudan deyil' ince ruhların özlerini qoruma instinkidir- belke de en böyük ağrı insanın özüne çevirilememesidir
Yalnız özü üçün yaşamaq bu ne egoizmdir ne de soyuqluq-heç bir tesdiqe ehtiyacı olmadan yanlış anlaşılma qorxusu olmadan - o zaman insan görünmek üçün deyil- yaşamaq üçün yaşayır
Tek qalma qorxulu deyil artıq , çünkü tek qaldığında insan özü ile qarşılaşır..
Görünür insan, içindeki en saf duyğunu, onu anlayacaqlar deye yox, yanlış anlayacaqlar deye susdurur."
En saf hal – adlandırılmamış olan haldır. Çünkü ad, mahiyyeti torpağa gömür. Söz herəkete keçdiyi an artıq niyyet axtarılır. Orada niyyet yoxdursa bele, niyyet yüklenir.
-- İçindeki güzelliyi,benzersizliyi sen bile görmürsen..